Εξοργισμένος ο εμπορικός κόσμος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Δυστυχώς, έχουμε μπλέξει με τυχοδιώκτες και πολιτικούς αλήτες. Το λέω αυτό, γιατί νιώθουμε οργή όχι μόνο με τους κυβερνώντες, αλλά με όλο το πολιτικό σύστημα, το οποίο κρίθηκε αναξιόπιστο όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή τη στιγμή βιώνουμε μια κρίση, η οποία συνεχίζεται εδώ και εφτά χρόνια και στην οποία, όχι απλά δεν έχουμε φτάσει στον πάτο του πηγαδιού, αλλά είμαστε στον πάτο του πηγαδιού, είμαστε αλυσοδεμένοι και περιμένουμε να γεμίσει το πηγάδι να μας πνίξει. Δυστυχώς, δεν υπάρχει μέλλον μπροστά μας. Και δεν υπάρχει μέλλον όσο οι κυβερνήσεις θα παίζουν τα μικροπολιτικά τους παιχνίδια εις βάρος ανθρώπων που δεν ξέρουν αύριο αν θα έχουν δουλειά. Η αγορά αυτή τη στιγμή καταρρέει, τα νούμερα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την πραγματικότητα, δείχνοντας 1% αποπληθωρισμό, 0,9% ύφεση , 10% πτώση στις εξαγωγές, 6% πτώση στο λιανεμπόριο και με την ανεργία να έχει ξεπεράσει στο 25%. Έχουμε κουραστεί ν’ αναλαμβάνουν τις τύχες μας άνθρωποι που δεν έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο» έλεγε φανερά απογοητευμένος το μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, κ. Απόστολος Οντόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.