Εμβάθυνση της Δημοκρατίας και ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών είναι ο βασικός στόχος της μεγάλης μεταρρύθμισης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που ετοιμάζει το υπουργείο Εξωτερικών, έλεγε ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών, κ. Κώστας Πουλάκης. Όπως ανέφερε, πρώτο βήμα για να επιτευχθεί αυτό είναι η καθιέρωση απλής αναλογικής για την εκλογή των δημοτικών και περιφερειακών συμβουλίων, δηλαδή ότι παίρνει στην κάλπη μια παράταξη αυτό θα λαμβάνει ως ποσοστό στο δημοτικό συμβούλιο και η κατανομή θα γίνεται την πρώτη Κυριακή. Όποιος υποψήφιος δήμαρχος ή περιφερειάρχης δεν λαμβάνει το 50%+1 από την πρώτη Κυριακή θα πηγαίνει στη δεύτερη Κυριακή όπου θα γίνεται μια εκλογική αναμέτρηση ανάμεσα των δύο πρώτων. Με δεδομένη όμως τη σύσταση του δημοτικού συμβουλίου από την πρώτη Κυριακή. Δεύτερο βήμα είναι η καθιέρωση των τοπικών δημοψηφισμάτων όπου για συγκεκριμένα σοβαρά θέματα που θα κρίνει το δημοτικό συμβούλιο ή ένας αριθμός δημοτών με συλλογή υπογραφών θα μπορεί να τα θέτει και θα οι αποφάσεις θα έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα. Αναλυτικά το τι σχεδιάζει να κάνει η κυβέρνηση με το θέμα της απλής αναλογικής, αλλά και μια σειρά από άλλα θέματα, θα μιλήσει αύριο, στις 10.15 π.μ. στο Ράδιο Ένα 102,5 και τον Γιώργο Καρεκλίδη ο κ. Κώστας Πουλάκης.
Για την μεταρρύθμιση στην τοπική αυτοδιοίκηση θα μιλήσει στο Ράδιο Ένα 102,5 ο Κώστας Πουλάκης
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































