«Γνώρισα υπέροχους ανθρώπους, κι ανθρώπους με προσωπεία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

H αυλαία των εκλογών έπεσε. Επιστροφή στην καθημερινότητα. Η πορεία προς την εκλογές ήταν για εμένα προσωπικά ένα μεγάλο σχολείο, που εποικοδόμησα εμπειρίες και συμπεριφορές που ευτυχώς και δυστυχώς, είναι μέρος της καθημερινότητας μας. Γνώρισα υπέροχους ανθρώπους με αξίες τιμή ευγένεια και χαίρομαι που θα συνεχίσω όταν μας επιτρέπεται να βρίσκομαι μαζί τους. Φυσικά γνώρισα και ανθρώπους με προσωπεία(στην ώρα τους η πληρωμή) ανθρώπους υπερόπτες όπως και ανθρώπους που υποτίμησαν πολύ την νοημοσύνη μου. Νάνσυ Καπούλα σε ευχαριστώ για όλα γνωρίζοντας ότι θα βρίσκομαι δίπλα σου σε κάθε δύσκολη ή εύκολη στιγμή» τονίζει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Βόλος, έξυπνη πόλη», κ. Δημήτρης Ράμπος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.