Η ανησυχία για το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου και η απαξίωση του

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ανατρέχοντας στο ιστορικό αυτού του πολύπαθου αεροδρομίου Ν.Αγχιάλου, μετρώ δεκάδες υποσχέσεις που δεν έχουν τηρηθεί. Από τη μέρα που ο τότε Νομάρχης Απόστολος Παπατόλιας και η αντινομάρχης Τουρισμού Εύη Αδαμάκη, έκαναν σημαντικά βήματα για να το προωθήσουν, προσελκύοντας την Ryanair, κανείς δεν μπόρεσε να πατήσει πάνω σ’ αυτά και να το κάνει αυτό που αξίζει. Πύλη για ολόκληρη την Κεντρική Ελλάδα.

Συναντήσεις
Από τις πολλές συναντήσεις που έγιναν, διαβάζω σε ΔΤ στις 12/1/2016 «Ως απόλυτα θετικό χαρακτηρίστηκε το κλίμα σε συνάντηση που έγινε στην Αθήνα με τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, αναφορικά με τη λειτουργία του αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου, παρουσία του Αντιπροέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Κ. Λεβέντη του μέλους του δ.σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Ελένης Καραΐσκου και του γραμματέα της Ένωσης Ξενοδόχων Ν.Μαγνησίας Πάρι Κονιόρδου.» Αποτέλεσμα κανένα. Και αυτό δεν αφορά αυτούς που συμμετείχαν και προσπάθησαν αλλά την τότε κυβέρνηση.

Πέρυσι στο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού ο Κ. Αγοραστός έλεγε: «Να αναλάβει η Περιφέρεια με τους φορείς της Θεσσαλίας το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου», σημειώνοντας όμως ότι «χρειαζόμαστε και μεγάλα ξενοδοχεία στην περιοχή για να μπορέσουν να έρθουν τα τσάρτερς ή μεγάλες πτήσεις, όπως έγινε και με το Κόστα Ναβαρίνο.» Αποτέλεσμα μηδέν. Το μόνο που επετεύχθη επί των ημερών Αγοραστού ήταν μια άλλη συμφωνία με Low cost εταιρία, αυτή τη φορά με την Easyjet η οποία μας έδωσε μια «ανάσα» και την ψευδαίσθηση ότι γίναμε ο ομφαλός της γης, επειδή ταξίδεψε για μία και μοναδική φορά στον Βόλο, απευθείας από το Λονδίνο, ο υπουργός των Εξωτερικών και μετέπειτα πρωθυπουργός της Μ.Βρετανίας Μπόρις Τζόνσον. Δεν αρκεί όμως αυτό!

Ουρά
Ουρά κάνουν οι εταιρίες για την εξαγορά του αεροδρομίου της Καλαμάτας, σε αντίθεση με το ενδιαφέρον που υπάρχει για το δικό μας αεροδρόμιο. Βλέπετε στη Μεσσηνιακή πόλη υπάρχει το παγκοσμίου φήμης θέρετρο Costa Navarino, στο οποίο αναφέρθηκε και ο Αγοραστός, που προσελκύει τουρίστες σελέμπριτις, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες και αθλητές όπως ο Γιάννης Αντετοκούμπο. Δεν θέλω να απαξιώσω τα όσα διαθέτουμε στην περιοχή μας τα οποία ξεχωρίζουν σε ποιότητα, όμως θα πρέπει να βάλουμε καλά στο μυαλό μας, ότι δίχως υποδομές και τουριστικά καταλύματα αντίστοιχου τύπου με το Costa Navarino, το αεροδρόμιο δεν πρόκειται να…απογειωθεί. Τόσο απλά.

Αριθμοί
Και για να είμαστε ακριβείς, όσο και αν γινόμαστε κουραστικοί, ας δούμε τι μας λένε οι αριθμοί. Στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας διακινήθηκαν το 2023 μέχρι και σήμερα, περίπου 300.000 επιβάτες από το εξωτερικό και το εσωτερικό. Τι ακριβώς έχουμε να συγκρίνουμε εμείς απέναντι σε αυτά τα στοιχεία; Ας μην ανησυχούμε για την απαξίωση του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, διότι είναι ήδη απαξιωμένο, με ευθύνη όλων μας. Ποτέ δεν ασκήθηκαν αποτελεσματικές πιέσεις για να ενισχυθεί με πτήσεις το αεροδρόμιο και ποτέ δεν ασχολήθηκε κάποιος με την προσέλκυση επενδύσεων σε τουριστικά καταλύματα που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν θετικά στην ανάπτυξη του VOL. Μόνη επένδυση στην περιοχή μας είναι αυτή στα Καλά Νερά. Και πάλι όμως δεν αρκεί για να κάνει τη διαφορά στο αεροδρόμιο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.