Οι επενδύσεις δεν είναι για κουτσομπολιό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επικρίσεις δέχεται η ΟΕΒΕΜ σχετικά με το θέμα που είχε ανακύψει τις προηγούμενες ημέρες για επιχειρηματίες που θέλησαν να δραστηριοποιηθούν στη Μαγνησία, αλλά σύμφωνα με δηλώσεις του Τρύφωνα Πλαστάρα, το Επιμελητήριο Μαγνησίας δεν έδειξε το ανάλογο ενδιαφέρον. Ο κ. Πλαστάρας επανέρχεται, απαντώντας στους επικριτές του, λέγοντας ότι δεν είναι θέμα της ΟΕΒΕΜ να πει στοιχεία και ονόματα. «Οι επενδύσεις δεν είναι ούτε κουτσομπολιό, ούτε για πολιτική εκμετάλλευση, ούτε για να μας παίζουν τα Μέσα. Είναι αρμόδιο το Επιμελητήριο να έχει γραφείο εξαγωγών για τέτοιες περιπτώσεις, αλλά αυτά δεν σχολιάζονται περιέργως από κάποιους, γιατί υπάρχει ενδιαφέρον. Η κριτική πρέπει να πηγαίνει εκεί που πρέπει, όχι αλλού. Και από προτάσεις από τα κόμματα δεν έχουμε δει τίποτα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και από κανέναν» ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΜ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.