«Οι Ολλανδοί με την ψήφο τους δεν επέτρεψαν να εισέλθουν στην καρδιά της Ευρώπης οι ακροδεξιοί εθνικιστές. Η ψήφος τους δεν ήταν μόνο για τη χώρα τους .Ψήφισαν για την Ολλανδία για την Ευρώπη για τον κόσμο όλο. Οι πολίτες της Ολλανδίας κατάλαβαν ότι όσοι απέχουν και δεν πάνε να ψηφίσουν αφήνουν περιθώριο στο λαϊκισμό και τον ακροδεξιό εθνικισμό. Η ακροδεξιά βέβαια βρίσκει έδαφος εκεί που οι πολίτες νιώθουν παραγκωνισμένοι απελπισμένοι απογοητευμένοι και έχουν χάσει τις ελπίδες τους, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να επιλέξουν σωστά. Προχωρούν είτε σε επιλογές που άλλη φορά θα ξάφνιαζαν και θα προκαλούσαν θυμηδία είτε απέχουν από την πολιτική διαδικασία. Οι πολίτες της Ολλανδίας κατανόησαν ότι η αποχή τους θα γίνει όχημα για την επικράτηση της ακροδεξιάς στη χώρα τους και δυναμικά προσήλθαν στις κάλπες. Το εκλογικό αποτέλεσμα ανακόπτει τη δυναμική της ακροδεξιάς στην χώρα τους και συγχρόνως δίνει το μήνυμα για τις εκλογές της Γαλλίας ότι πρέπει να ανακοπεί με κάθε τρόπο η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ευρώπη. Αρκετά τράβηξε η Ευρώπη με την ακροδεξιά και το φασισμό. Είναι ανάγκη όμως και η Ευρώπη να πάρει το μήνυμα ότι πρέπει να αλλάξει για το καλό των πολιτών της. Η απάντηση για μια καλύτερη Ευρώπη είναι περισσότερη Ευρώπη για όλους τους πολίτες» ανέφερε η πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ στη Μαγνησία, Σούλα Μπαρτζιώκα.
Η Ευρώπη να πάρει το μήνυμα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































