«Σε ένα τεράστιο φιάσκο εξελίσσεται η οργάνωση και η λειτουργία των εμβολιαστικών κέντρων στη Μαγνησία. Η Κυβέρνηση ΝΔ κυνηγάει τις εξελίξεις λόγω των ιδεοληψιών της και στερεί στους πολίτες την ασφάλεια του εμβολίου. Με μόλις δύο κέντρα εν λειτουργία, σε Αργαλαστή και Αλμυρό, οι πολίτες του Βόλου αναγκάζονται να μετακινούνται αρκετά μακριά από την έδρα τους για εμβολιασμό, ενώ στο ΓΝ Βόλου δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμα ραντεβού. Μάλιστα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού στα Κέντρα Υγείας, όπως ενημερώθηκα είναι μετά τις 2 Μαρτίου. Η καθυστέρηση λειτουργίας των εμβολιαστικών κέντρων στη πόλη του Βόλου είναι αδιανόητη. Αντί να λειτουργήσουν άμεσα – ως εμβολιαστικά κέντρα – το Κέντρο Υγείας Βόλου ή οι Τοπικές Μονάδες Υγείας, ώστε να εξυπηρετηθεί ο πληθυσμός, το Υπ. Υγείας επιλέγει να μετακινεί τους υπαλλήλους των ΤΟΜΥ για ενίσχυση στα επαρχιακά κέντρα εμβολιασμού και με αυτό το τρόπο να ταλαιπωρεί εκατοντάδες πολίτες του Βόλου. Οι άριστοι και σε αυτό το τομέα καταφέρανε να δημιουργήσουν μπάχαλο και εκνευρισμό στους πολίτες. Δεν είναι τυχαίο ότι η περιφερειακή ενότητα Μαγνησίας αυτή τη στιγμή κατέχει μόλις την 26 θέση στο σύνολο των εμβολιασμών, με μικρότερες πληθυσμιακά περιφέρειες να έχουν πραγματοποιήσει περισσότερα εμβόλια» επισημαίνει η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κατερίνα Παπανάτσιου.
«Η καθυστέρηση λειτουργίας των εμβολιαστικών κέντρων στη πόλη του Βόλου είναι αδιανόητη»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































