«Η λογική της κυβέρνησης, παρούσας και προηγούμενες, είναι εις βάρος του φαρμακείου της γειτονιάς και υπέρ των μεγάλων φαρμακείων. Το φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό που προστατεύεται από το Σύνταγμα. Η παρούσα κυβέρνηση, το έχει κάνει πλέον εμπορικό είδος. Ποτέ δεν είχα φανταστεί στα τόσα χρόνια που είμαι στο επάγγελμα, ότι θα πληρώσω φόρο για μια επιλογή ζωής για τον ασφαλισμένο, συνάνθρωπο μου, που έχω άριστες σχέσεις» σχολιάζει ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Κώστας Ματσιόλης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































