«Η μεσαία τάξη ξαναπαίρνει την θέση που της πρέπει»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Είμαστε στη μεγαλύτερη έκθεση των τελευταίων ετών. Είναι η Έκθεση της μεγάλης αντίφασης. Η Ελλάδα αγωνίζεται, προσπαθεί. Οι Έλληνες, δημιουργοί, επιχειρηματίες, εργαζόμενοι, μόνοι, παλεύουν να βγάλουν τη θηλιά από το λαιμό που τους έχει φορέσει η Κυβέρνηση. Παλεύουν να σηκώσουν κεφάλι απέναντι σε ένα κράτος εχθρικό, σε δομές ξεπερασμένες και γραφειοκρατικές.Σε ένα πολιτικό σύστημα που αναπαράγει την ίδια του την κρίση. Βλέποντας συνεχώς προς τα πίσω. Κι όμως το Ελληνικό δαιμόνιο μπορεί να αλλάξει την Ελλάδα. Χρειάζεται σχέδιο, τολμηρές αλλαγές, σύγκρουση με το παλιό και με ότι το εκφράζει σήμερα», τόνισε κατά την ομιλία της η Φώφη Γεννηματά κι όπως σχολίαζε ο Τρύφωνας Πλαστάρας «μετά και την ομιλία στη ΔΕΘ, διαπιστώνουμε ότι η μεσαία τάξη ξαναπαίρνει την θέση που της πρέπει. Μπράβο για τη δουλειά που έγινε από τους φορείς των ΜμΕ. Θέσεις τεκμηριωμένες με στοιχεία».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.