«Η ραγισμένη εικόνα Μητσοτάκη θα είχε γίνει θρύψαλα εδώ και καιρό»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Οι πρωθυπουργοί απευθύνουν τηλεοπτικά μηνύματα (όχι διαγγέλματα), για εξαιρετικής σημασίας ζητήματα και συνήθως το πολύ δύο φορές στη διάρκεια της θητείας τους. Η σπανιότητα τέτοιων μηνυμάτων, σχετίζεται με την κρισιμότητα της εκάστοτε κατάστασης και την ανάγκη απευθείας ενημέρωσης από τον πρωθυπουργό προς του πολίτες. Το επιτελείο του κ. Μητσοτάκη (όχι της ΝΔ), έχει αξιοποιήσει πάνω από πέντε φορές μέχρι σήμερα την βαρύτητα που έχει αυτή η κορυφαία παρέμβαση, για δηλώσεις πολλές φορές ψευδείς και κενές περιεχομένου. Παράλληλα, ελέγχοντας το 90% των μέσων ενημέρωσης, επιχειρούν να διατηρήσουν την επίπλαστη δημοφιλία του πρωθυπουργού, με σκοπό να αντιμετωπίσουν την εντός-εκτός ΝΔ αμφισβήτηση που έχει αρχίσει από το πρώτο εξάμηνο διακυβέρνησης. Αν η πλειονότητα των ΜΜΕ διατηρούσε το μπαράζ αντικυβερνητισμού που είχε μέχρι 7 Ιουλίου 2019, η ραγισμένη εικόνα Μητσοτάκη θα είχε γίνει θρύψαλα εδώ και καιρό. Απέναντι στη μονομέρεια των συστημικών μέσων, αντιτάσσουμε την πολύπλευρη ενημέρωση, την ψύχραιμη και ελεύθερη σκέψη και τη δίκαιη κριτική. Όχι μόνο για να φύγει η ΝΔ το συντομότερο, αλλά για τη διαρκή ενδυνάμωση της κοινωνικής εξουσίας με στόχο την καθολική δικαιοσύνη» επισημαίνει το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας, κ. Άκης Καλαμαράς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.