Η συνομιλία συμπολίτη παιδιάτρου με το γιό του για τη μάσκα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Συνομιλία με τον γιο μου !
(Ξεκίνησε 1η ημέρα στο ιδιωτικό νηπιαγωγείο)
-Τι έγινε Γιωργάκη πως περάσατε σήμερα στο σχολείο ;
-Καλά !
-Βάλατε και τη μασκούλα ;
-Ναι !
-Πότε ;
-Αμέσως μόλις μπήκαμε.
-Α ωραία. Και ;
-Τι και ;
-Την έβαλες σωστά ;
-Ναι
-Την έβγαζες καθόλου ;
-Όχι μπαμπά
-Μήπως την έπιανες ή έβγαζες το στόμα έξω;
-Όχι !!!
-Και μετά ;
-Ε μετά φάγαμε και τη βγάλαμε.
-Α ναι ; Και μετά ;
-Ε μετά βγήκαμε έξω να παίξουμε.
-Όλοι μαζί ;
-Ναι
-Και μετά ;
-Ε μετά μπήκαμε μέσα και την ξαναβάλαμε.
Αυτά !» ανέφερε ο συμπολίτης παιδίατρος, κ. Κυριάκος Δουλγέρης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.