Μετά τον Ιάσονα Αποστολάκη, και η αδελφή του Μαρία, πρόκειται να εμπλακεί με την τοπική αυτοδιοίκηση. Όμως όχι στον δήμο Βόλου, αλλά στον Δήμο Νέου Ψυχικού-Φιλοθέης-Ψυχικού, στην Αθήνα. Όπως πληροφορείται η στήλη η Βολιώτισσα δικηγόρος, Μαρία Αποστολάκη, θα ηγηθεί του ψηφοδελτίου των «Ενεργών Πολιτών» παίρνοντας τη σκυτάλη από την μέχρι πρότινος επικεφαλής Νάντια Σουμπασάκη. Οι Ενεργοί Πολίτες είναι μια αυτόνομη Δημοτική Κίνηση που απευθύνεται στον ευρύτερο χώρο της Αριστεράς και της οικολογίας, η οποία μετρά 36 χρόνια παρουσίας στο συγκεκριμένο προάστιο της πρωτεύουσας. Η Μαρία Αποστολάκη εργάζεται στη νομική υπηρεσία του Κέντρου «Διοτίμα» για τις κακοποιημένες γυναίκες. Τα καλύτερα ευχόμαστε!
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































