Διεγράφη από το Ποτάμι ο βουλευτής Αχαΐας Ιάσονας Φωτήλας. Ο κ. Φωτήλας είχε διαφοροποιηθεί από την επίσημη γραμμή του κόμματος του Σταύρου Θεοδωράκη προτείνοντας τη συμπόρευση του Ποταμιού με τη ΝΔ. Όπως σχολίαζε ο πρώην αντιδήμαρχος, Ηλίας Ξηρακιάς «Κι είμαστε ακόμη στην αρχή. Προηγήθηκαν Γρηγοράκος, Θεοχάρης, Καλιάνος κλπ και δεν «φούντωσε» ακόμη η πόλωση του δικομματισμού με έπαθλο το bonus των 50 εδρών και την εξουσία. Το κλίμα που «δημιουργείται» για τις επόμενες εκλογές δεν βοηθάει στη δημιουργία ούτε ισχυρού 3ου πόλου ούτε βέβαια την αναγκαία εθνική συνεννόηση για την ανασυγκρότηση της χώρας. Όσοι επέβαλαν την άρνηση της αναλογικής, εν ονόματι ενός τέλειου συστήματος, έχουν ιστορικές ευθύνες για το χώρο».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































