Μετά την εκδήλωση στο ΤΕΕ Μαγνησίας, όπου ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αυγενάκης ανακοίνωσε με τον πιο επίσημο τρόπο την στήριξη του κόμματος στην Νάνσυ Καπούλα έτσι ώστε να διεκδικήσει το δήμο Βόλου, σειρά είχαν τα τσίπουρα. Εκεί, σε πιο χαλαρό κλίμα, είχαν την ευκαιρία τα στελέχη της τοπικής Νέας Δημοκρατίας να συζητήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να θέσουν στόχους για το πώς θα κερδηθεί ο δήμος. Ο κ. Πέτρος Μπατζιάκας, θέλοντας μάλιστα να στείλει μήνυμα, ανέβασε μια φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μαζί με τον Περιφερειάρχη, Κώστα Αγοραστό, τη Νάνσυ Καπούλα και τον ίδιο με την εξής λεζάντα «Ισχύς έν τη ενώσει……….!!!!».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































