«Στο Νότιο Πήλιο, δύο νέοι, θύματα τροχαίου, μεταφέρθηκαν στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο του Βόλου στην καρότσα ενός αγροτικού αυτοκινήτου, λόγω έλλειψης οδηγού ασθενοφόρου στο Κέντρο Υγείας Αργαλαστής. Ο Νομός έχει το προνόμιο να έχει τέσσερις κυβερνητικούς βουλευτές εκ των οποίων οι δύο είναι ιατροί. Είναι καιρός να κάνουν κάτι…» επισημαίνει ο κ. Γιάννης Σακκόπουλος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































