Στα πλαίσια της ΔΕΘ, τα Επιμελητήρια είχαν τη δική τους συνέλευση, στην οποία παραβρέθηκε η Υπουργός Μακεδονίας με τον Γ.Γ. Εμπορίου, ενώ σε γεύμα παραβρέθηκε και έδωσε το δικό του μήνυμα ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Σταθάκης. Όπως τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, κ. Τέλης Μπασδάνης «δεν ακούσαμε κάτι θετικό από πλευράς του κ. Σταθάκη, όσον αφορά την επιχειρηματικότητα. Η ομιλία του κυμάνθηκε μέσα σ’ ένα όριο αοριστολογίας, χωρίς να έχουμε κάτι απτό και συγκεκριμένο στα χέρια μας. Δεν υπήρξε καμία δέσμευση σε κανένα επίπεδο, απλά υπάρχει ένα μήνυμα αισιοδοξίας από πλευράς κυβέρνησης, που δυστυχώς την βλέπει μόνο η ίδια και κανείς άλλος. Αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως επαγγελματίες που ενεργούμε και δραστηριοποιούμαστε μέσα στην αγορά, θεωρούμε ότι όταν απευθύνονται σε εμάς οι Υπουργοί, αλλά και ο Πρωθυπουργός, μιλάνε σε άλλους πολίτες, μιας άλλης χώρας. Όσον αφορά τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο κ. Μπασδάνης ανέφερε πως «ο Πρωθυπουργός δεν δεσμεύτηκε για κάτι συγκεκριμένο, ούτε έδωσε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο πως θα είναι αυτός ο ακατάσχετος λογαριασμός και όταν μιλάει για πάγωμα των οφειλών δεν μας έχει πει πως θα εφαρμοστεί. Αυτό που διαπιστώσαμε, ειδικά από την συνέντευξη του κ. Τσίπρα, είναι ότι μάλλον δεν κατανοούμε πλέον τα Ελληνικά».
Καμία δέσμευση
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































