Κάνει λόγο για υποκρισία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Για υποκρισία, κάνει λόγο ο νομικός, Γιώργος Καλτσογιάννης, με αφορμή το περιστατικό με τον 89χρονο που «μπούκαρε» οπλισμένος στο Εφετείο. Όπως σημειώνει «Φτάνει η υποκρισία. Εξεπλάγησαν στην Αθήνα που εισήλθε τόσο εύκολα ένοπλος στο Πρωτοδικείο Αθηνών (Πρώην Ειρηνοδικείο). Δεν κάνουν και μια βόλτα στα περιφερειακά Πρωτοδικεία να διαπιστώσουν τις συνθήκες ασφαλείας ή μάλλον ανασφάλειας. Καλές οι μεταρρυθμίσεις και η κατάργηση των Ειρηνοδικείων και η μετεξέλιξη τους σε Πρωτοδικεία αλλά απαιτείται και η αντίστοιχη κτιριακή υποδομή… Όχι μόνο φρουφρου κι αρώματα, όπως έλεγε και η σοφή αγαπημένη μου γιαγιά Αντιγόνη».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.