Κάνει λόγο για πελατειακό καθεστώς στην πόλη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή την ανακοίνωση που εξέδωσε η «Επιλογή Ευθύνης» καταγγέλλοντας τη δημοτική αρχή για ρουσφέτια, ακόμη και με τον Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό της πόλης, ο πρώην αντιδήμαρχος Βόλου, κ. Ηλίας Ξηρακιάς έλεγε πως «Πρόκειται για μια τετραετία ανατροπών του βασικού σχεδιασμού της πόλης, όχι στη βάση των πραγματικών αναγκών, αλλά της οργάνωσης πελατειακού καθεστώτος στην πόλη».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.