«Μπράβο στους υπαλλήλους του Δήμου μας στον τομέα Καθαριότητας Πρασίνου και Περιβάλλοντος , που καθημερινά εργάζονται σκληρά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, με την γνωστή σε όλους έλλειψη προσωπικού , παρότι που κάποιοι προσπαθούν να μηδενίσουν, ευτυχώς χωρίς αποτέλεσμα ,την προσπάθειά τους. Εμείς απευθύνουμε αυτό το ΜΠΡΑΒΟ , για να νιώσουν ότι η προσπάθεια τους γίνεται αντιληπτή και εκτιμάται από την πλειονότητά των συνδημοτών μας» το μήνυμα του δημάρχου, κ. Δημήτρη Νασίκα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































