«Και στο Μονακό η ζωή συνεχίζεται»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Δήμος Τρικάλων για μία ακόμη φορά καινοτομεί, αφού από τον ερχόμενο Νοέμβριο θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης 10 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα. «Και στο Μονακό η ζωή συνεχίζεται. Εκείνα τα ποδήλατα που πήραμε απόφαση στο δημοτικό συμβούλιο πότε το βλέπουν να τα βάλουν; Μάλλον μόλις ολοκληρωθεί η καταστροφή της Καραμπατζάκη» σχολίαζε καυστικά η δημοτική σύμβουλος Βόλου, κ. Φωτεινή Κοκκινάκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.