Μπορεί ο αρμόδιος υπουργός ενέργειας Κώστας Σκρέκας να έχει χαρακτηρίσει το πρότζεκτ «πρώιμο», αυτό δεν σημαίνει ότι η διοίκηση της Mediterranean Gas και η ΔΕΣΦΑ πιστεύουν το ίδιο. Εδώ που τα λέμε, μπορεί και ο ίδιος ο υπουργός να μην το πιστεύει, απλώς να κέρδιζε λίγο χρόνο, εν μέσω αντιδράσεων της τοπικής κοινωνίας της Μαγνησίας. Όπως προκύπτει, μετά την τροποποίηση της θέσης του σταθμού και τον καθορισμό της στο παλιό Λατομείο της ΑΓΕΤ, που έγινε δεκτή από τη ΡΑΕ, o συγκεκριμένος σταθμός φαίνεται ότι αποκτά κεντρική θέση στον ευρύτερο σχεδιασμό της ΔΕΣΦΑ. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Μάχης Τράτσα που δημοσιεύθηκε στο «Βήμα της Κυριακής» οι επαφές που έγιναν πρόσφατα, στο περιθώριο του Egypt Petroleum Show 2023 μεταξύ του υπουργού Πετρελαίου και Ορυκτών Πόρων της Αιγύπτου κ. Ταρέκ Ελ Μόλα με την επικεφαλής του ΔΕΣΦΑ κυρία Μαρία Ρίτα Γκάλι εκδηλώθηκε ισχυρό ενδιαφέρον για παραγωγή και μεταφορά με πλοία «πράσινου» υδρογόνου, καθώς και αμμωνίας, από την Αίγυπτο στην Ελλάδα. Παράλληλα ισχυρό είναι το ενδιαφέρον της κυβέρνησης του Καΐρου για την αξιοποίηση των ελληνικών υποδομών για την υποδοχή LNG, δηλαδή των υπό κατασκευή τερματικών σταθμών αποθήκευσης και αεριοποίησης LNG (FSRU) σε Αλεξανδρούπολη, Θράκη, Κόρινθο και Βόλο, καθώς και της διευρυμένης πλέον Ρεβυθούσας, με στόχο στη συνέχεια το αέριο να κατευθύνεται στις ευρωπαϊκές αγορές μέσω του δικτύου αγωγών της χώρας. Φαίνεται λοιπόν ότι το όλο πρότζεκτ έχει λάβει το «πράσινο» φως για να εξυπηρετήσει τους σχεδιασμούς, η χώρας μας να καταστεί ενεργειακός κόμβος για ολόκληρη την Ευρώπη και ο Βόλος αποτελεί σημαντικό κομμάτι αυτού του σχεδιασμού.
Κόμβος ο Βόλος
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































