Κόβουν και ράβουν

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ουδεμία έκπληξη μου προκαλεί η αντίδραση της κυβέρνησης στην καταδικαστική απόφαση της δικαιοσύνης για την διαρροή των emails και τη χρήση αυτών από την πρ. Ευρωβουλευτή Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου. Ανεξάρτητα από το βαθμό απαξίας ενός τέτοιου αδικήματος, το να συζητάνε για ειδική μεταχείριση των βουλευτών για την παραβίαση προσωπικών δεδομένων, όπως έκανε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Άδωνις Γεωργιάδης, καταδεικνύει το πώς αντιλαμβάνονται στον ρόλο τους εκεί στη Νέα Δημοκρατία. Οργισμένος ο υπουργός υγείας, σε δηλώσεις του στο Action24 δήλωσε πως πρέπει η κυβέρνηση να λάβει νομοθετική πρωτοβουλία ούτως ώστε για τους πολιτικούς και την πολιτική επικοινωνία τέτοιου είδους σφάλματα να μην επιφέρουν ποινικές ευθύνες! Να θεσπίσουν δηλαδή ασυλία! Ποιος ξέρει αύριο, μεθαύριο για ποιο άλλο αδίκημα θα θεσπίσουν ασυλία! Τη στιγμή μάλιστα που συζητείται η κατάργηση του ειδικούς καθεστώτος ασυλίας των υπουργών. Η αλαζονεία της εξουσίας στο αποκορύφωμά της!

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.