Δέκα χρόνια συμπληρώθηκαν χθες από τότε που έφυγε από τη ζωή ένας πολιτικός που άφησε πολύ θετικό αντίκτυπο στη Μαγνησία, με το έργο που πρόσφερε. Είτε ως υφυπουργός Εσωτερικών ή ως αντιπρόεδρος της Βουλής, ο μετριοπαθής Θανάσης Νάκος που πέθανε στις 28 Μαρτίου 2013, συνέβαλε ώστε η Μαγνησία να επωφεληθεί τα μέγιστα και να αναπτυχθεί απ’ άκρη σ’ άκρη. Τα τελευταία χρόνια πριν από τον θάνατό του, προβληματιζόταν έντονα για τις σκληρές αποφάσεις που έπρεπε να λάβει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας που ψήφιζε τις μνημονιακές υποχρεώσεις που μας επιβλήθηκαν. Το λέω αυτό έχοντας συζητήσει μαζί του αρκετές φορές. Δυστυχώς έφυγε νωρίς, δίχως να ζήσει την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια.
Έγραψε
«Εξαιρετικός, δίκαιος, άρχοντας! Ας είναι αναπαυμένη η ψυχή του. Εύχομαι όσοι ευεργετήθηκαν από τον κ. Θανάση να τον μακαρίζουν και να τον θυμούνται στις προσευχές τους…» έγραψε η δημοτική σύμβουλος Βόλου Βιολέτα Καντόλα στο διαδίκτυο για τον εκλιπόντα.



































