Μετά από αμέτρητες υποσχέσεις της υπουργού Τουρισμού Ελενας Κουντουρά και του Αριστείδη Μπαλτά ότι θα λειτουργήσει το Film Comission Office, τίποτα δεν έχει γίνει. Έτσι, οι παραγωγοί του Mamma Mia, αφού αναζήτησαν εις μάτην φοροαπαλλαγές και κίνητρα στην Ελλάδα, απευθύνθηκαν στις κροατικές αρχές και τα πήραν. Η υπέροχη παραλία της Νταμούχαρης στο Πήλιο, οι αμμουδιές της Σκοπέλου και της Σκιάθου, όπου είχαν γίνει τα γυρίσματα, αντικαταστάθηκαν με το κροατικό νησί Vis, στις ακτές της Δαλματίας. Και δεν χάνουμε μονάχα τα χρήματα από την ίδια την παραγωγή. Χάνουμε κυρίως τη δωρεάν διαφήμιση όταν θα προβληθεί η ταινία, σε ένα χρόνο από σήμερα. Χάνουμε, δηλαδή, τουρίστες! Στο κροατικό νησί Vis, λοιπόν, κι όχι στην παραλία της Νταμούχαρης στο Πήλιο ή της Σκοπέλου και της Σκιάθου θα γίνουν τα γυρίσματα της παραγωγής που θα έχει τίτλο «Mamma Mia: Here we go again» και θα κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες τον Ιούλιο του 2018. Όπως σχολίαζε η πρώην Πρόεδρος της Τουριστικής Προβολής του Δήμου Βόλου Σούλα Μπαρτζιώκα «Μετράμε συνεχώς τις χαμένες ευκαιρίες. Ανεπάρκεια και δυσλειτουργίες κρατικές μας κρατούν καθηλωμένους».
Μετράμε συνεχώς χαμένες ευκαιρίες
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































