Στην περίπτωση του Αβραμόπουλου πάντως, γνωστού και ως κυρίου «τίποτα», όπως και τον είχε χαρακτηρίσει ο Πάγκαλος, θεωρώ ότι έχουμε χτυπήσει ταβάνι. Ο πρ. Επίτροπος της Κομισιόν έλαβε 75.000 ευρώ ως ετήσια αμοιβή για τη συμμετοχή του ως επίτιμο και προφανώς ΜΗ εκτελεστικό μέλος Δ.Σ. μιας Μη κυβερνητικής οργάνωσης. Να μια τέτοια δουλειά ψάχνω κι εγώ, αλλά στις μικρές αγγελίες δεν βρίσκω τίποτα. Τι να πεις…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































