«Να εκφράζεται η ψήφος του κάθε πολίτη στην κάλπη και στη Βουλή»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η επαναφορά του υπέρμετρου μπόνους των 50 εδρών, υπό την προϋπόθεση συγκέντρωσης ποσοστού 40% από το πρώτο κόμμα, εμπεριέχεται στην πρόταση της κυβέρνησης για το νέο εκλογικό σύστημα που τέθηκε σε fast-track διαβούλευση. Σχολιάζοντας το θέμα του εκλογικού νόμου και μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρώην βουλευτής ΚΚΕ Μαγνησίας, κ. Κώστας Στεργίου δήλωσε πως «Πάγια θέση μας είναι η ανόθευτη, απλή αναλογική, που σημαίνει πως ότι ψηφίζει ο κάθε πολίτης στην κάλπη, να εκφράζεται και στην κοινοβουλευτική του εκπροσώπηση. Εμείς θέλουμε η απλή και άδολη αναλογική να εκφράζει την ψήφο του κάθε πολίτη και στη Βουλή. Τώρα πλέον χάνουμε και τα Μαθηματικά, χάνουμε την αριθμητική. Το να δίνεις τώρα 50 έδρες μπόνους, αυτές οι έδρες από που είναι; Είναι από τα μικρότερα κόμματα. Τις κλέβεις δηλαδή, άρα δεν είναι εκλογικός νόμος να λέμε ότι είναι και δημοκρατικός. 50 έδρες μπόνους με 40% που τις βρήκες δηλαδή ρε κερατά τις 50 έδρες; Από κάπου τις κλέβεις».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.