Μια σημαντική δικαστική ανατροπή είχαμε πριν από λίγες ημέρες. Με απόφασή του το Μονομελές Εφετείο Λάρισας ανέτρεψε προηγούμενη απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Βόλου με το οποίο είχε γίνει δεκτή η προσφυγή του Συνδέσμου Βιοτεχνών Κατεργασίας Μετάλλου Ν. Μαγνησίας για την αναγνώριση του Συνδέσμου Μεταλλουργών Μαγνησίας από το Ειρηνοδικείο Βόλου. Έτσι το τελευταίο αναγνωρίζεται ως επίσημο Σωματείο και λειτουργεί πλέον νόμιμα. Η «βεντέτα» που ξεκίνησε πριν από χρόνια ωστόσο δεν είναι βέβαιο ότι θα λάβει τέλος, ευχόμαστε πάντως να υπάρξει εκεχειρία και να κοιτάξουν όλοι τα κοινά τους συμφέροντα για να προχωρήσει ο κλάδος μπροστά. Εκτιμώ ότι θα επικρατήσει νηφαλιότητα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































