Καλά, είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα στο Βόλο; Είναι δυνατόν οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος να κάνουν τη δουλειά τους; Είναι δυνατόν, πως το διανοήθηκαν, να μη ζητήσουν την άδεια της ΔΕΥΑΜΒ πρώτα για να πάνε να πάρουν δείγματα από τον Βιολογικό; Χριστέ μου, τι άλλο θα ζήσουμε σε αυτή την πόλη; Οι υπάλληλοι να κάνουν το καθήκον τους. Πρωτάκουστο…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































