«Αν εσάς σας αντιπροσωπεύει το παραλήρημα από αυτό το πράγμα που θέλει να λέγεται δήμαρχος Βόλου, έμενα καθόλου και ντρέπομαι που για άλλη μια φορά βρίζει και επιτίθεται στους κατοίκους της πόλης μου (όπως πολλές φορές συνέβη με εμένα στο πρόσφατο παρελθόν σε δημόσιους χώρους) συνηθισμένα πράγματα για αυτόν, σε όσους αντιδρούν δημοκρατικά για οποιοδήποτε πρόβλημα στη γειτονιά ή στην περιοχή τους. Ντρέπομαι που για άλλη μία φορά ξεφτιλίζεται η πόλη που αγαπώ,η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα σε όλο το Πανελλήνιο, χάριν στη απαράδεκτη συμπεριφορά και τον οχετό του πρώτου πολίτη της. Όσο για τους άλλους δημάρχους που πέρασαν με το ΄΄μηδενικό΄΄ τους έργο, όπως πολύ συχνά λέτε κάποιοι, τουλάχιστον εκείνοι δεν έβριζαν κ δεν έκαναν φραστικές και σωματικές επιθέσεις σε κανέναν πολίτη που είχε διαφορετικές απόψεις απο αυτούς.Σεβόντουσαν και άκουγαν όλους τους πολίτες.Δυστυχώς κάποιοι πολίτες από εσάς έχετε πολύ κοντή μνήμη και τα ισοπεδώνετε όλα μα όλα.Δε νομίζω να σας εκφράζει αυτό το κατάντημα που βιώνουμε από το 2014 στην ομορφότερη πόλη της Ελλάδος !!!!! ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!» έλεγε ο συμπολίτης, κ. Νίκος Μακρίδης.
«Ντρέπομαι που ακόμη μια φορά βρίζει τους κατοίκους της πόλης»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































