«Ντροπή στον πρόεδρο της ΔΕΥΑΜΒ»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ύστερα από αυτεπάγγελτη πρόσκληση κατέθεσα στην Αρμόδια Δικαστική Υπηρεσία για το θέμα του νερού της Άγριας. Κύριοι της ΔΕΥΑΜΒ όταν έλθει η σειρά σας να πείτε ότι οι Αγριώτες σας προβοκάρουν. ΝΤΡΟΠΗ αυτό που είπε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ στο δημοτικό συμβούλιο στον μονόλογο του. Δυστυχώς για αυτόν εκεί ρωτά άλλος και οι ερωτήσεις θέλουν ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ όχι λόγια του αέρα» τονίζει ο κ. Μπάμπης Ζάχος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.