Μια φωτογραφία που δείχνει την παραλία έρημη, την περασμένη Πέμπτη, στις 19.00 το απόγευμα, δείχνει για να σχολιάσει το κλείσιμο της παραλίας ο συμπολίτης, κ. Δημήτρης Κανελλής κι αναρωτιέται γιατί. «Αντί να περνούν μέτρα περιορισμού οι αρμόδιοι Δήμος, Περιφέρεια, Κυβέρνηση δεν κοιτάνε τι θα κάνουν με τεστ, να οργανώσουν κλίνες ΜΕΘ & να δώσουν στο νοσηλευτικό & ιατρικό προσωπικό τα απαραίτητα; Αλλά γιατί να το κάνουν; Αφού αν ξεφύγει η κατάσταση έχουν ήδη βρει τον ένοχο. .. Είναι οι απείθαρχοι πολίτες που δεν δείχνουν ατομική ευθύνη. Οι πολίτες όμως δείχνουν τεράστια κι ατομική και συλλογική ευθύνη! Αρμόδιοι θα δείξουν ή μόνο θα μας κουνάνε το δάχτυλο και θα μας περιορίζουν;» διερωτάται.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































