«Οι περισσότεροι που αντιδρούν φοβούνται για τον εαυτό τους. Κοινωνική συνείδηση δεν υπάρχει. Δεν τους νοιάζει , αν με κλειστή την οικονομία κάποιοι πεινάσουν. Δεν τους νοιάζει τι θα γίνει με το τουρισμό , που πολύ μεγάλο ποσοστό Ελλήνων δουλεύουν. Δεν τους νοιάζει τα χιλιάδες ευρώ που ξοδεύονται για κάθε κρεβάτι εντατικής. Όταν όμως φθάνουν κάποιοι εκεί , τότε φταίει το κράτος που δεν τους φρόντισε. Όλοι έγιναν επιστήμονες, όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον τους. Οι επιστήμονες είναι πουλημένοι, αλλά αλήθεια σε ποιον; Σε φαρμακευτικές που θέλουν το θάνατο μας. Τρέλα…Και όμως είναι ο φόβος μόνο για τον εαυτό τους. Αλλά αφού δεν δέχονται τις υποδείξεις των κρατικών λειτουργών , ας υπογράψουν και μια υπεύθυνη δήλωση πως δεν θέλουν από το κράτος καμία στήριξη σε περίπτωση σοβαρής τους ασθένειας» υποστηρίζει ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Θεολόγος Διαμαντένιας.
«Όλοι έγιναν επιστήμονες, όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον τους»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































