«Σαν σήμερα πριν από 72 χρόνια η απελευθέρωση του Βόλου . ΕΑΜ ΕΛΛΑΣ, ΕΠΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ και πολίτες της πόλης, αλλά και των όμορων νομών πανηγυρίζουν την απελευθέρωση από τους δημίους τους, λύπη για τον χαμό των συγγενών αλλά και των συμπολιτών τους και προσευχές με την ελπίδα για καλύτερες μέρες. Ερωτήματα πολλά ένα απ αυτά , τι θα γίνει με τα ορφανά και τις γυναίκες που έχασαν τους άντρες τους, τα σπίτια, τις περιούσιες τους, έχοντας όμως μια σκέψη. Όποιος φτιάχνει ξέρει και να ξαναφτιάχνει. Έτσι σήμερα μετά από 72 χρόνια εμείς οι συνεχιστές τους, τους θυμόμαστε, τους τιμούμε και ευχόμαστε να μη ξαναγίνει τέτοιο κακό στον τόπο μας και σε μας. ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΕΝΟΣ-ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. Αιωνία η μνήμη αυτών που για να ζήσουμε εμείς ελεύθεροι αυτοί πολέμησαν και γκρέμισαν τη ζωή τους για το «χωράφι» που λέγεται πατρίδα και τον «σπόρο» του που είναι το γένος των Ελλήνων» ανέφερε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Γιάννης Λαίνας.
Όποιος φτιάχνει ξέρει και να ξαναφτιάχνει
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































