«Apres nous, le deluge (μετά από εμάς ο κατακλυσμός). Kατά τα άλλα, η ζωή των κατοίκων στη Δυτική Αττική επανέρχεται σιγά-σιγά στο φυσιολογικό, γιορτές έρχονται πήγαμε και με στολή εκστρατείας στον Αυτιά, κάναμε και μήνυση κατά του εαυτού μας. Έτσι απλά, ρίξανε την μπάλα στην εξέδρα, ενοχοποιήσανε λίγο και τους πολίτες για τους 21 νεκρούς και τον ένα αγνοούμενο, έτσι για να τους φέρουνε και αυτούς προ των ευθυνών τους, και ούτε γάτα ούτε ζημιά, τουλάχιστον για αυτούς. Καμία εξήγηση, πιγκ-πογκ ευθυνών και καμία παραίτηση. Καμία συναίσθηση ευθύνης ότι ο ένας νεκρός βρέθηκε 4,5 χλμ από εκεί που βρίσκονταν, τρόμος στην ιδέα, η καταστροφή να είχε γίνει την ώρα που επέστρεφαν τα παιδιά από τα σχολεία» έλεγε ο γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, κ. Γιάννης Σακκόπουλος.
Ούτε γάτα, ούτε ζημιά
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































