Πανευτυχής δήλωνε η υποψήφια δήμαρχος Βόλου, κ. Νάνσυ Καπούλα, μετά την μεγαλειώδη συγκέντρωση που έγινε και κατά την οποία παρουσιάστηκε το όνομα, το λογότυπο και ένα μεγάλος μέρος των υποψηφίων του συνδυασμού της και οι οποίοι θα συμπορευτούν μαζί της με μοναδικό στόχο την αλλαγή σελίδας στον δήμο Βόλου. Στο πλευρό της βρέθηκαν άπαντες. Περιφερειάρχης, αντιπεριφερειάρχης, βουλευτές και δήμαρχοι, πρώην και νυν, πολιτευτές της Νέας Δημοκρατίας και όχι μόνο, δίνοντας έτσι , για ακόμη μια φορά, το ενωτικό μήνυμα για από κοινού αγώνα απέναντι «στα νεοεισερχόμενα και εισαγόμενα μοντέλα συμπεριφοράς που τέσσερα χρόνια κατέκλυσαν την πόλη με ύβρεις, χυδαιότητα, βωμολοχίες και ψευτομαγκιές δεν είναι δικά μας. Και αν ο Δήμος Βόλου εκπροσωπήθηκε τα τελευταία χρόνια από ανθρώπους ξένους που δεν έχουν φρένο στη συμπεριφορά τους φτάνει η ώρα που θα αποδώσουμε την πόλη και τις δημοτικές κοινότητες ξανά στους συνδημότες μας, που στο σύνολό τους είναι άνθρωποι συνετοί, αξιοπρεπείς και περήφανοι και με αυτό τον τρόπο πρέπει να εκπροσωπούνται» όπως σημείωνε. «Πάμε όλοι μαζί να συνδέσουμε τη γνώση με την ιστορία και τη σύγχρονη εποχή και να ανταγωνιστούμε δυνατά και νικηφόρα για τον τόπο μας» το κάλεσμα που κάνει η Νάνσυ Καπούλα.
«Πάμε όλοι μαζί, δυνατά για τον τόπο μας»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































