O πλανήτης μας δεν αντέχει άλλο. Πρέπει να σταματήσουμε άμεσα την πλαστική ρύπανση στην πηγή της. Ζήτα και εσύ από τις μεγάλες εταιρείες να εγκαταλείψουν άμεσα τα πλαστικά μίας χρήσης, είναι το μήνυμα που εκπέμπει η Greenpeace. Όπως σχολιάζει ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Νίκος Κανελλής «Μήπως αντί να “ζητήσουμε από τις μεγάλες εταιρίες… ” θα είναι πιο αποτελεσματικό να περάσουν οι μεγάλες εταιρίες στη δημόσια ιδιοκτησία και να λειτουργήσουν προς όφελος της κοινωνίας και με σεβασμό στο περιβάλλον. Μόνο έτσι θα μπορούσε να σταματήσει “αύριο” η παραγωγή μιας χρήσης πλαστικών. Μόνο έτσι θα μπορούσε να εφαρμοστεί η ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































