Το γεγονός ότι δεν αρκεί το ενδιαφέρον, αλλά θα πρέπει να γίνει και συγκεκριμένη επενδυτική πρόταση, τόνισε, με αφορμή το λιμάνι του Βόλου, τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο κ. Απόστολος Παπαδούλης. Όπως υποστήριξε «Πολύ θετική η πρωτοβουλία του κ. Ξηραδάκη, με την έννοια ότι ανοίγει, με ένα δυναμικό τρόπο μια συζήτηση για το λιμάνι κι έχει αναφορά σε ενδιαφερόμενους. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και μπράβο του κ. Ξηραδάκη που πήρε την πρωτοβουλία και καλό είναι, όσες δυνατές σχέσεις έχει να τις αξιοποιήσει για το καλό της πόλης. Το γεγονός ότι μπορεί να ενδιαφερθούν διεθνείς επενδυτές είναι σημαντικό. Για μένα, αυτή η ενέργεια είναι πολύ θετική, ωστόσο θα περιμένω να δω ποια θα είναι η επενδυτική πρόταση. Το να αξιοποιήσω ένα λιμάνι, όπως είναι σήμερα, δεν σημαίνει τίποτα. Το ζήτημα είναι τι επιχειρηματικό σχέδιο θα υπάρχει, τι επενδύσεις θα γίνουν, για να μπορεί αυτό το λιμάνι να είναι βιώσιμο και σύγχρονο».
«Περιμένω να δω ποια θα είναι η επενδυτική πρόταση»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































