«Ποιος θα μας προστατέψει από τους προστάτες μας;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Τώρα πού να σταθείς και τι να πρωτοθαυμάσεις. Την κεκλεισμένων θυρών συνεδρίαση; Τον αποκλεισμό από τις δυνάμεις καταστολής και τα ΜΑΤ του χώρου συνεδρίασης στο Δημαρχείο; Την περιφρούρηση από την μεριά της εξουσίας και των δυνάμεων καταστολής, των ανθρώπων που με την απόφαση τους “δολοφονούν” το περιβάλλον στο οποίο και οι ίδιοι ζουν; Το γεγονός πως η μετάδοση της συνεδρίασης στα ηλεκτρονικά μέσα είχε επιλεγμένα μόνο εικόνα και καθόλου ήχο, για να μην ακούγεται από κανέναν πολίτη το τι λέγεται και από ποιον μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο; Το ότι η χυδαία Δημοτική Αρχή Μπέου και Σια για μια ακόμα φορά με τις πλάτες των ελεγκτικών αρχών αφαίρεσε τα δικαιώματα των μειοψηφιών και εξαφάνισε τον συνταγματικά θεσμικό τους ρόλο; Τον αποκλεισμό οργανώσεων, φορέων και πολιτών από το δικαίωμα της έκφρασης γνώμης στο Δημοτικό Συμβούλιο για μείζονα ζητήματα που άμεσα τους αφορούν; Και τίθεται το ερώτημα . Ποιος αλήθεια μετά από όλα αυτά είναι εκείνος θα μας προστατέψει από τους προστάτες μας και τους δήθεν υπερασπιστές της νομιμότητας; Και ποιος είναι τελικά εκείνος που μπορεί να σταθεί όρθιος απέναντι στην αυθαιρεσία και στον αυθαιρετούντα αιρετό, που επιμελώς όμως έκρυβε πίσω από την αυθόρμητη δήθεν και λαϊκή του μουτσούνα έναν απλό πολιτικό, και όχι μόνο, τυχοδιώκτη; Απλή μάλλον μετά από όσα έχουν, χρόνια ολόκληρα τώρα, δει τα μάτια μας η απάντηση. Μόνο ο λαός. Και μόνο αυτός. Με την προϋπόθεση της κατανόησης της δύναμης του. Και το μόνο που απομένει είναι η απόφαση για την στιγμή και τον τρόπο που θα σηκώσει το ανάστημα, την φωνή κι αν χρειαστεί και το χέρι. Για να δείξει τον δρόμο φυσικά….. Και τον τυχοδιώκτη. Και τον προδότη, της λαϊκής εντολής» ανέφερε ο κ. Κώστας Γαργάλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.