Η δίκη που θα διεξαχθεί σήμερα στη Λάρισα, αφορά στα όσα είπε ο Μπέος εναντίον Βαξεβανόπουλου-Λημνιού, ότι έπαιρναν χαρτζιλίκια από την ΑΓΕΤ. Να θυμίσουμε ότι ο Μπέος ήταν που είχε καταγγείλει την ΑΓΕΤ ότι δεν έχει τον απαιτούμενο εξοπλισμό για να καίει RDF, καταθέτοντας αγωγή σε βάρος της εταιρίας. Μάλιστα στις δηλώσεις του που είχαν γίνει λίγες μέρες πριν το μεγάλο συλλαλητήριο για την καύση σκουπιδιών, ο δήμαρχος Βόλου είχε αφήσει άφωνους τους δημοσιογράφους αποκαλύπτοντας ότι η πόλη θα αξιώσει 500 εκ. ευρώ ως αποζημίωση για υποβάθμιση του περιβάλλοντος! Στην πραγματικότητα βέβαια, όπως μπήκε στο δικαστικό μέγαρο, βγήκε μετά από λίγη ώρα, χωρίς να καταθέσει κανένα δικόγραφο! Αρκετούς μήνες αργότερα και υπό την πίεση των μειοψηφιών, κατατέθηκε μια εντελώς αβάσιμη αγωγή για ποσό μόλις 1,5 εκ. ευρώ, η οποία και απορρίφθηκε για τυπικούς λόγους. Λίγα καιρό μετά η ΑΓΕΤ, την οποία κατήγγειλε ο Μπέος, φιγουράριζε ως «χρυσός» χορηγός στις αφίσες για τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του Δήμου Βόλου. Ωραίες δουλειές. Μπέικες!
Πολιτικός απατεώνας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































