«Με αφορμή την υπόθεση του Ορφανοτροφείου και τι δεν έχουμε δει κι ακούσει. Και τι δεν έχουμε παρακολουθήσει από γνωστούς αγνώστους πολίτες χωρίς καμιά αρμοδιότητα και χωρίς κανέναν θεσμικό ρόλο. Και τα βόλια φεύγουν δεξιά κι αριστερά και χωρίς να ξέρεις προς τα που κατευθύνονται. Και το μόνο που δεν τους ενδιαφέρει είναι η ζωή των παιδιών και το κλίμα που διαμορφώνεται στο ίδρυμα. Και ενώ δεν έχει ξεκαθαριστεί, αφού εκκρεμούν ασφαλιστικά μέτρα της προηγούμενης Διοίκησης, ορίστηκε νέα Διοίκηση αρεστή στον συγκεκριμένο πολίτη και στους ακολούθους του. Και για φανταστείτε ποιος επελέγη για Πρόεδρος. Ο πατέρας του άλλου <<υποκατάστατο>> Δημάρχου ( εκτελώντα χρέη Δημάρχου τον αποκαλούν). Και φυσικά μόνο για πλάκα θα σχολίαζα το γεγονός ότι πρώτη φορά συναντώ υιό να ελέγχει πατέρα. Ίσως βέβαια κάποιες <<οικογένειες>> να έχουν άλλες συνήθειες από τις συνηθισμένες. Γιατί συνήθως συμβαίνει το αντίθετο ειδικά αν πρόκειται για ανήλικα τέκνα. Και θα είχε και το γέλιο του και το κοινωνικό του ενδιαφέρον (κάτι σαν ταινία του Γούντι Άλεν)το θέμα αν δεν έμπαιναν στη μέση παιδιά που χρειάζονται προστασία , ζωές και η τεράστια περιουσία του Ιδρύματος» έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Κώστας Γαργάλας.
Πρώτη φορά γιος θα ελέγχει πατέρα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































