Στην Αργιθέα ο Δημήτρης Νασίκας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στα όρια των Περιφερειών Θεσσαλίας και Ηπείρου, στον Δήμο Αργιθέας, πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία μία πολύ σημαντική ημερίδα με θέμα τη «Βιώσιμη Ανάπτυξη των Υδάτων της Πίνδου». Κεντρικοί ομιλητές στην ημερίδα ήταν ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό Χρήστος Τριαντόπουλος και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας Γιώργος Αμυράς. Εκεί βρέθηκε και ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, κ. Δημήτρης Νασίκας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.