Συνάντηση στο γραφείο της με τον πρώην δήμαρχο Αλμυρού, κ. Δημήτρη Εσερίδη είχε η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη. Όπως μάλιστα έλεγε « Συνεργαστήκαμε σε μια δύσκολη πολιτική συγκυρία με τα άσχημα και με τα ωραία μας, με όλα όσα διέπουν τις πολιτικές και κυρίως τις ανθρώπινες σχέσεις όταν δοκιμάζονται στην ένταση, στην ταχύτητα, στην λήψη άμεσων πρωτοβουλιών, στη γρήγορη παρέμβαση. Αυτό που μου έμεινε ήταν η εντιμότητα του, η εργατικότητα του και ο συναισθηματισμός του πίσω από μια κατ επίφαση κυνικότητα. Και μόνο που έρχεται ανά τακτά διαστήματα να μιλήσουμε σημαίνει πολλά… Γιατί και στην πολιτική σπουδαίες είναι οι φιλίες που χτίζονται μέσα από τις μεγάλες δυσκολίες…».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































