Ανακοίνωση της ΔΟΕ: Παράνομη είναι, σύμφωνα με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία, η κατανομή τάξεων την 1η Σεπτέμβρη αν δεν τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί και όπως υποστηρίζει ο κ. Απόστολος Μούσιος, πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών Μαγνησίας «Στόχος του νέου προεδρικού διατάγματος ήταν η υλοποίηση της κατάργησης των ολοήμερων σχολείων της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας. Είναι γνωστό, ότι η Διδασκαλική Ομοσπονδία έχει προσφύγει στο ΣτΕ για να ακυρώσει τις υπουργικές αποφάσεις Φίλη. Τώρα που θα φαινόταν η γύμνια τους, γιατί αποφασίζουν χωρίς να νομοθετούν νόμιμα, έρχεται το συγκεκριμένο προεδρικό διάταγμα και νομοθετεί για να καλύψει τις προηγούμενες αποφάσεις. Αυτό συρρικνώνει ακόμη περισσότερο το δημόσιο σχολείο και βάζει την «ταφόπλακα» της μείωσης των μαθητών ανά τμήμα».
Συρρικνώνεται ακόμη περισσότερο το δημόσιο σχολείο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































