«Τα πήρε» χθες ο Κουρέτας, με αφορμή σχόλιο στον τοπικό Τύπο, που παρουσίαζε τον αντιδήμαρχο Πολεοδομίας Γιώργο Μουλά ως ενοχλημένο (πυρ και μανία έγραφε για την ακρίβεια) εξαιτίας το γεγονότος ότι ανακοίνωσε η Περιφέρεια την κατασκευή των υπερυψωμένων διαβάσεων στους κυκλικούς κόμβους και το παρουσίαζε «σαν να είναι δικό του», επειδή απλώς…το χρηματοδοτεί! Ο Κουρέτας απάντησε χθες, μέσω το Ράδιο Ένα 102.5, ότι τα έργα ανήκουν σε όλους και σε κανέναν αποκλειστικά. «Αν ήταν δικό του, θα το είχε στο Ε9» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης για τον αντιδήμαρχο και έχει απόλυτο δίκιο. Βρήκε τοίχο να… ξυστεί και αυτός ο Μουλάς.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































