Έκτακτη γενική συνέλευση συγκαλεί την ερχόμενη Κυριακή η Ένωση Ιδιοκτητών Φορτηγών Μαγνησίας για να εξετάσει την στάση της σχετικά με την δημιουργία των νέων πλευρικών διοδίων. Σύμφωνα με τον πρόεδρο των αυτοκινητιστών Ζήση Ντελόπουλο δεν αποκλείεται να προσφύγουν ακόμη και στον εισαγγελέα ζητώντας τη παρέμβαση της δικαιοσύνης. Σύμφωνα με τον κ. Ντελόπουλο τα προβλήματα θα αυξηθούν κατακόρυφα τόσο για την οικονομική επιβάρυνση των μεταφορών όσο για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων στην παλαιά εθνική οδό Βόλου Λάρισας. Οι εργασίες θα διαρκέσουν περίπου τέσσερις μήνες. Η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται από εναλλακτική διαδρομή μέσω του τοπικού οδικού δικτύου και της Νότιας Εισόδου του Α/Κ Βελεστίνου με κατεύθυνση προς Αθήνα, από την οποία τα οχήματα θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση προς Αθήνα. Κατά αυτό το χρονικό διάστημα ο κλάδος από Βόλο προς Αθήνα θα παραμείνει κλειστός.
«Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα προβλήματα»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































