Ο Μπέος μας είπε ότι μετά από μήνες, από τη στιγμή που τα είχε ζητήσει η αντιπολίτευση, δέησαν οι υπηρεσίες του δήμου να μαζέψουν τα στοιχεία των χρημάτων που έχουν δοθεί σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης από το δήμο, σε βάθος δέκα ετών και θα δοθούν στη δημοσιότητα. Να δούμε τα μούτρα των φίλων σας κ. Μπέο, όταν ο Βολιώτης μάθει πόσα έπαιρναν και ίσως να συνεχίζουν να παίρνουν. Γι αυτούς τι θα πείτε όταν δείτε τα ποσά που λάμβαναν; Σκουπίδια και αυτοί ε; Έτρωγαν από το δημοτικό ταμείο ε; Τι, όχι;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































