«Αναρωτιέμαι γιατί η κυβέρνηση ΝΔ δεν διεκδίκησε από την ευρωπαϊκή ένωση υπολογιστές, λαπτοπ, ταμπλέτ για όλους τους μαθητές. Όπως έκανε σε άλλη χώρα νομίζω Ισπανία διεκδίκησε υπολογιστές για μαθητές. Θα έπρεπε να διεκδικήσουν κι εδώ» έλεγε η συμπολίτισσα, κ. Ροδοθέα Μαρία Τσιαμπάου, με αφορμή την εικόνα με τα παιδιά που προσπαθούσαν μέσα στο κρύο, με δανεικό λαπτοπ και κινητό να παρακολουθήσουν τηλεκπαίδευση.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































