Στις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν οι εργαζόμενοι και από τη νέα χρονιά, αναφέρθηκε, ο γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Βόλου, κ. Δημήτρης Βασιλείου. Όπως έλεγε « Το 2018 θα είναι πολύ χειρότερο από το 2017. Μετά λύπης μου το λέω, αλλά θα είναι πάρα πολύ χειρότερο. Είναι απαράδεκτο να δουλεύουν εργαζόμενοι μαύρη εργασία και να μην υπάρχει το κίνητρο του πολέμου από την απέναντι πλευρά. Γιατί για πόλεμο μιλάμε, στην κυριολεξία. Αυτό που αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι αποσαφηνισμένο σε όλο τον κόσμο είναι ότι δεν πρέπει να μιλάμε για αδήλωτη εργασία. Υπάρχουν εργοδότες που έχουν υποχρεώσεις όταν έχουν προσωπικό. Γνωρίζουμε ότι κατά τη διάρκεια των εορτών έχουν παιχτεί παιχνίδια για παιχνίδια σε βάρος των εργαζομένων. Κι είναι αδιανόητο αυτή τη στιγμή να θέλουν να έχουν τον τίτλο του εργοδότη και ταυτόχρονα να κάνουν χίλιες δυο απαράδεκτες κινήσεις».
«Θα είναι πολύ χειρότερο το 2018»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































