Το γεγονός ότι η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας θα «τρέξει» το έργο της εισόδου στον περιφερειακό του Βόλου από τις Αλυκές, τόνισε σε δηλώσεις της στο Ράδιο Ένα 102,5, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη. Όπως ανέφερε «βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης μια μελέτη, αυτή που συνεχίζει τον περιφερειακό και ενώνει τον κόμβο της Λαρίσης με την Μπουρμπουλήθρα. Αυτή η μελέτη πληρώνεται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, αλλά δεν έχουμε ούτε την επίβλεψη, ούτε την εποπτεία. Είναι μια μελέτη, που πιέζουμε να ολοκληρωθεί, παρότι δεν έχουμε εμείς την εποπτεία παρακολούθησής της, προκειμένου να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ που τρέχει. Είναι ένα πολύ σπουδαίο έργο για την περιοχή. Θα το παλέψω, αυτό μπορώ να κάνω».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































