«Μετά το έγκλημα στα Γλυκά νερά πριν σαράντα μέρες ,είχε σπεύσει η κα πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων και αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Άννα Ζαΐρη, να κάνει την εξής δήλωση: «Η έξαρση (σ.σ. της εγκληματικότητας) οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στην εισροή στην ελληνική κοινωνία πληθυσμών οι οποίοι δεν ασπάζονται τις ίδιες αξίες με τον Έλληνα, δεν έχουν την ίδια εκπαίδευση». Είχαν σπεύσει πολιτικοί του συντηρητικού χώρου να ζητάνε να δίνεται πιο εύκολα άδεια οπλοφορίας και οπλοχρησίας. Στελέχη και άλλα έμμισθα παπαγαλάκια της ΝΔ ούρλιαζαν στο πληκτρολόγιο γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ,το ΚΚΕ και το ΜΕΡΑ δεν βγάζουν ανακοίνωση ενάντια στους εισαγόμενους δολοφόνους. Για τους δεύτερους αναμενόμενη η συμπεριφορά τους, θα συνεχίσουν το ίδιο βιολί . Αλλά η κα Εισαγγελέας ; Θα ξαναανεβεί στην έδρα να δικάσει ;» διερωτάται ο κ. Απόστολος Αποστολάκης.
«Θα ξαναανεβεί στην έδρα να δικάσει ;»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































